Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 15:04:49 +0200

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/01285 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, 11220 
Kernu-Kohila tee L1// Aasa põik 1// Aasa tn 10// 19// 2// 23// 6// Luha 
tänav// L3// Viljandi mnt 2b// Urge küla, 7// Aasa tänav (null) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Menetlus on saadetud kooskõlastamiseks/arvamuse 
avaldamiseks Projekteerimistingimuste EELNÕU on menetluse sektsioonis 
TOIMINGUD>SEISUKOHAD JA MÄRKUSED> menetleja ERKI FREIBERG 
täiendusettepanekud 1 ja 2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26923326>  (menetlus nr: 
416513), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister